Το ιστολόγιο της HR κοινότητας του ΟΠΑ

Σας καλωσορίζουμε στο ιστολόγιο συζητήσεων και δημοσιεύσεων της κοινότητας του HR των αποφοίτων του μεταπτυχιακού Δ.Α.Δ. του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το Δ.Σ. του HR Society συντονίζει τις συζητήσεις των μελών του ιστολογίου και διαχειρίζεται το σύνολο των ρυθμίσεων του ιστολογίου. Παρακαλείστε να ακολουθείτε τον επαγγελματικό κώδικα δεοντολογίας και να αποφεύγεται λέξεις και εκφράσεις που παρακάμπτουν τον ηθικό κώδικα δεοντολογίας.

Καλό σερφάρισμα!!!

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Eπιχειρήσεις: Ώρα για θέση επίθεσης στα social media

Οι περισσότερες εταιρείες σήμερα εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τα διαδικτυακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να παίξουν άμυνα. Η επιχειρηματική στρατηγική customer-relationship-management (Social CMR) που βοηθά στην επισήμανση και την προσέλκυση των καταναλωτών, μέσα από τη διαδικασία ανάπτυξης διαπροσωπικών σχέσεων (επιχείρηση – πελάτης) επικεντρώνεται στην αποκάλυψη των παραπόνων των πελατών, αφού εκδηλωθούν, είτε μέσω ειδικού χώρου αποστολής μηνυμάτων ή μέσω εντοπισμού συνομιλιών σε ιστοσελίδες όπως το Facebook και το Twitter. Οι μέθοδοι αυτές δεν είναι οι καταλληλότερες για να προωθήσουν το εμπορικό τους σήμα ή να διατηρήσουν την αφοσίωση ανθρώπων που απολαμβάνουν το προϊόν και οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να γίνουν πρεσβευτές του brand.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου